The Single Best Strategy To Use For دریافت شماره اقتصادی

Wiki Article

علامت تجاری، نام تجاری، لوگو و آرم تجاری و برند همه دارای ساختار حقوقی  یکسان بوده و تنها در شکل ظاهر متفاوت می باشند و در نتیجه  روال ثبت آنها نیز یکسان  است.

در فرم پر شده خطاهایی وجود دارد. لطفا آنها را بررسی کنید.

آیا امکان تغییر آدرس ایمیل و شماره حساب در مفید وجود داره ؟؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

متاسفانه پیگیری های ما نیز برای پیدا کردن پاسخ به برخی سوالات کاربران نیز موفقیت آمیز نبوده است.

/ پاسخ با سلام. مراحل احراز هویت بایستی به صورت حضوری انجام شود.

اقلام هزينه: ۹ـ حق ثبت انتقال اظهارنامه يا اجازه بهر ه برداري از آن

/ پاسخ آقا به تلفن جواب بدین ظله شدم اینقدر مردم اذیت نکنید اگه مشکل دارین باصراحت به مردم بگید چقدر مردم باید علاف شما بشن بلد نیستید کارگزاریتان را جمع کنید ///

اصل بنیادی در مفید این است: حفظ منافع سرمایه گذاران. در یک محیط حرفه ای و خلاق تلاش می شود تا به وسیله دانش مالی، تکنولوژی و تعهد، سرمایه گذاران را به هدف هایشان نزدیک تر نمایند. در این مقاله نحوه ثبت نام در کارگزاری مفید را به شما آموزش می دهیم. توجه داشته باشید که قبل از انجام هر معامله ای در گام اول بایستی کد بورسی دریافت کنید. برای دریافت کد بورسی به لینک زیر مراجعه کنید.

/ پاسخ سلام خیلی کارگزاری مفید ضعیف و دروغگو هست دقیقا مثل دولت روحانی چند وقت که کلمه و رمز عبور رو به ما نمی ده باید کارگزاری دیگه انتخاب کنیم

/ پاسخ با سلام. آنچه در مراجع مختلف ذکر شده است، مراجعه به کارگزاری می باشد اما می توانید با پشتیبانی مفید تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری به دست آورید.

سپس اطلاعات خواسته شده را به طور کامل در سامانه وارد کنید.

/ پاسخ سلام .برای هر شخص یک شماره تلفن جداگانه میخواد یا با یک شماره تماس میشه اخذ شماره اقتصادی برای چند نفر ثبت نام کرد ؟

برای کسب اطلاع از هزینه صدور کارت هوشمند بازرگانی شخص حقیقی و حقوقی بعد از تکمیل و ارسال فرم و مدارک خواسته شده فوق حتماً با موسسه ثبتی ذهن ناب تماس حاصل فرمائید تا تفاوت را احساس کنید.

رفتم یکی از مراکز احراز هویت گفت باید این فرم را داشته باشی این در حالیه که دوستم جای دیگه از خودشون گرفته بود

Report this wiki page